Moneyou en DGTL organiseren pitchwedstrijd in zoektocht naar nieuwe betaaloplossingen

Beste ideeën maken kans om te worden geïmplementeerd in de nieuwe app Moneyou Go.

Online financiële dienstverlener Moneyou organiseert samen met ACE, Info Support en festivalorganisator DGTL het Future Festival Bootcamp (FFB). Tijdens de driedaagse bootcamp gaan IT-, design- en businessstudenten én ondernemers aan de slag met het ontwerpen, bouwen en pitchen van nieuwe betaaloplossingen voor tijdens festivals. De beste ideeën maken kans om te worden uitgewerkt in de nieuwe app Moneyou Go.

Het winnende idee wordt geselecteerd door een jury bestaande uit bank- en festivalprofessionals. De briefing voor de innovatieve betaalmiddel-challenge wordt gegeven tijdens het DGTL-festival op 30 maart 2018. Hier zijn nog plaatsen voor beschikbaar.

‘Cocreatie is voor Moneyou ontzettend belangrijk’, zegt Thom Neleman, Business Developer bij Moneyou. ‘Met deze bootcamp hopen we ondernemende millennials te kunnen enthousiasmeren en te betrekken bij het ontwikkelen van nieuwe financiële diensten voor dagelijks gebruik. We zijn erg enthousiast dat we deze bootcamp samen met DGTL kunnen organiseren, aangezien deze partij bekendstaat om innovatieve en duurzame nieuwe technologieën.’

Gerke de Groot, Global Director van DGTL: ‘Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe ideeën om festivals voor bezoekers nóg beter, efficiënter en leuker te maken. Tijd speelt hierin een grote rol. Bezoekers willen niet in lange rijen hoeven wachten om een drankje te halen.’

FFB vindt plaats van 13 tot en met 15 april 2018 in Amsterdam, deelname is gratis.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie