LOI wil dat Nederlanders in 2017 professionele doelen stellen

Met het nieuwe thema ‘Doelen stellen’ geeft LOI verdere invulling aan de in 2015 gestarte merkcampagne &;Groei Door&;. 

Hiermee wil LOI mensen &;stimuleren en ondersteunen om zich in hun werk te blijven ontwikkelen en doelen te blijven stellen. Juist als je al op een bepaald punt in je carrière zit.&;

De campagne begint zaterdag 31 december. 

De campagne zal in 2017 verder ingevuld op tv, radio, online en de socialemediakanalen zoals LinkedIn.

;40 TVC

Credits
Klant: LOI (Jos van Eyken,    Jan Jelle Bouma, Marcel Bierenbroodspot)
Bureau: N=5
Creatie:  Lukas van de Ven
Strategie: Bastiaan Weers
Account:Ole Christern, Astrid Witteveen, Vera van Dam
RTV Producer: Guy van der Hoop
Productiemaatschappij: 100% Halal
Regisseur: Mea de Jong
Productie: Judith Engels

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie