Premium

Kunstbende lanceert campagne 'Gevaarlijk. Goed.'

Festina Lente ontwikkelde in samenwerking met UNDOG. de nieuwe campagne over talent-ontwikkeling en competitie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

roept jong talent op om zich aan te melden voor de voorrondes van de Kunstbende 2015, de talentenwedstrijd voor jong creatief Nederland. Een overwinning kan leiden tot een gig op of een filmvertoning op één van de belangrijkste internationale filmfestivals: .

Kunstbende opent deuren en helpt carrière maken. Met dit gegeven ontwikkelde de campagne &;Gevaarlijk. Goed.&; die resulteerde in beelden van jongeren die geportretteerd worden met hun &;weapon of creation.&; Daarnaast refereert de campagne aan een indrukwekkend CV van sterren als Trijntje Oosterhuis en Martin Garrix die ooit mee hebben gedaan aan de wedstrijd. Festina Lente helpt Kunstbende in het positioneren van haar merk door een nieuwe grafische identiteit en .

Credits
Klant: Kunstbende, Janneke Moerel
Agency: Festina Lente
Strategie: Remy Harrewijn
Creative Direction: Remy Harrewijn & Ferry van Zijderveld  (UNDOG)
Concept: Remy Harrewijn & Ferry van Zijderveld (UNDOG)
Art Direction: Ferry van Zijderveld (UNDOG)
Graphic Design: Ferry van Zijderveld (UNDOG)
Graphic Design support: Beau Colin
Photography: Anne Claire de Breij (100% Halal)
Post Photography:  Anne Claire de Breij (100% Halal)
Photography Assistant: Rik Versteeg
Production: 100% Halal
Producer: Roelien Hendriks
Production Assistant: Sharda Fähmel
Styling: Babette van Tielrooij
Hair & Make Up: Christel Man (Angelique Hoorn Management)
Art Department: Judith van Oostrum

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie