KLM en Heineken vliegen jarigen uit Beijing, Londen, Rio en San Francisco in voor Koningsdag

Het is de derde Orange Experience van de Nederlandse merken.

KLM en Heineken hebben jarigen uit Beijing, London, Rio de Janeiro en San Francisco ingevlogen om Koningsdag te vieren.

Het is de derde keer op rij dat ze met deze Orange Experience een internationaal gezelschap speciaal naar Nederland haalden om de Oranje feestdag mee te maken.

Voordat ze naar Amsterdam gingen, werden eerst ‘staatsieportreten’ op Paleis Soestdijk gemaakt, die later meer dan levensgroot aan een Amsterdamse gracht te zien waren. De ‘Orange Experience Boot’ bracht ze daarna naar de nieuwe A’DAM Toren (waar Heineken brandpartner van is), waar ze samen met Nederlandse jarigen - de live performance van DJ Martin Garrix meemaken.

Samenwerking is meer dan logisch

Volgens Frank Houben, wereldwijd verantwoordelijk voor de marketingcommunicatie van KLM, dat de brand partnership tussen beide merken en A’DAM Toren niet meer dan logisch. Tegen Adformatie zegt hij: ‘Ik begrijp niet waarom andere merken niet veel vaker dit soort koppelingen leggen. Ik ken eigenlijk geen andere voorbeelden van dit soort partnerships. Daar verbaas ik me elke keer weer enorm over.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie