Ahold en Delhaize zijn gefuseerd en dat betekent dat Nederlandse supermarkten meer Belgische producten in de schappen krijgen. Dit kondigde Albert Heijn dinsdag aan met een advertentie in landelijke dagbladen.
Bonuskaarthouders
Om te bepalen welke producten in de schappen komen, kiest Albert Heijn een groep trouwe klanten uit om een kijkje te nemen bij een Delhaize-winkel in Antwerpen. Zij krijgen daar een rondleiding van de supermarktmanager en een proeverij met de typisch Belgische producten.
Een selectie van klanten met een geregistreerde Bonuskaart ontvangt deze week een uitnodiging per e-mail. Via een link in de mail moeten zij vertellen waarom zij graag mee willen naar Antwerpen. Uit alle inzendingen worden klanten geselecteerd die nog iemand mogen meenemen.
Kans op plek in het schap
Het bezoek bestaat uit een rondleiding door de winkel, een lunch en een proeverij waarbij de Nederlandse bonuskaarthouders aangeven welke Belgische producten zij het lekkerst vinden. Deze producten maken kans op een plek in het schap bij de Nederlandse Albert Heijn-winkels.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!