Premium

JWT Amsterdam verder met nieuw bloed en nieuwe naam J. Walter Thompson Amsterdam

Michael Jansen wordt er interim creatief directeur. Jan Bouts is terug als Non-Executive Board Member.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De naamswijziging luidt een in voor het bureau. In lijn met de internationale rebranding verandert het bureau haar naam in J. Walter Thompson Amsterdam. Met de naamswijziging komt ook een nieuwe website die de koers (en de design-focus) van het bureau onderstreept:

Inmiddels is het bureau gegroeid naar 100 medewerkers, groeide het inkomen met ruim 20 procent en is ‘Transformatie’ een thema geworden. 

Personeelswijzigingen
Per 1 oktober wordt de Connection Strategy verder uitgebouwd met de komst van Angelique Schreuders (voormalig Integrated Business Director en lid MT Carat Amsterdam). Zij moet de klanten van het bureau helpen steeds gefragmenteerdere en beweeglijkere doelgroepen te bereiken. en nu al terug bij het bureau als Non-Executive Board Member is Jan Bouts.

Op de DO-afdeling zijn Business Directors Erik-Jan Koense (ex-KOEN) aangesteld met een specialisatie in 1-op-1-communicatie en Budi Gonzalez de Chaves die na een verblijf bij Alfred terugkeerde bij het bureau. Recentelijk voegden ook Tim de Waard en Daniel Samama (Senior Creatives afkomstig van FHV BBDO), Emmanuel Flores (Creative Technologist) en Michael Jansen als interim Creatief Directeur zich bij het bureau.

Finalisten van de Gouden Zaag-competitie Mats Wilke en Ruben van Dijk (ex-Publicis) en ADCN Jong Talent-genomineerden Gabriëla Nouws en Leon Ragetlie zijn eveneens nieuw bij het bureau.


premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie