Premium

JWT Amsterdam ontwikkelt nieuwe campagne BMW i3

Vandaag gaat de nieuwe campagne van BMW voor de BMW i3 live: hervind je rijplezier.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De is een bijzonder verhaal. Een productieproces volledig aangedreven door windenergie, een carrosserie van carbon en gebruik van materialen als eucalyptushout, kenafgras en olijfbladextract. Een compromisloze, volledig elektrische auto die toch rijdt als een

JWT ontwikkelde deze campagne die voor het eerst sinds jaren een Nederlandse TVC laat zien en online wordt ondersteund. In de commercial probeert een man aan een traditionele BMW-rijder uit te leggen hoe de nieuwe BMW i3 rijdt:

Credits:

Klant: BMW Group Nederland
ECD: Bas Korsten
Creative Art: Tibor van Ginkel
Creative Copy: Thomas Reinhold
Business Director: Marcel Buining
Concept Producer: Martijn Pots
Screen Director: Marloes van den Berg
Screen Producer: Kirsten van den Berg
Creative DTP: Kirsty Reilingh – de Vries

Klantverantwoordelijkheid:
Marketing Director: Peter Haug
Communicatie Specialist: Silvia de Leeuw
Manager Product Marketing: René de Heij
BMWi: Marc Bras
 
Production Company: Caviar – Koen Barnhard
Post Productie: Captcha
Director: Rolf van Eijk
D.O.P.: Piotr Kukla
Editor: Gert-Willem Visser
Photography: Coen van Berkel
Sound Design: Alfred Klaassen – Jacco Lenstra
Casting: Groen Casting
Dynamic Casting

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie