Ook in de competitie voor de publieksprijs is demogelijkheid geschapen om een gele kaart uit te delen. Voorop staatnatuurlijk het onderscheiden van de beste oranje inhakers.Organisatoren van de competitie zijn SBS, De Telegraaf, sportmarketingbureauTrefpunt en Adformatie. Los daarvan organiseert De Telegraaf ook eenpubliekverkiezing van de beste inhakers in de media. De te jurerencampagnes/uitingen/acties moeten volgens de vakjury “opvallende creativiteittonen, die actueel is en die duidelijk een bedrage levert aan depositionering van een onderneming, product of dienst.” De omvang van hetbeschikbare budget is niet doorslaggevend in de beoordeling. De vakjurybestaat verder uit Cora Baas (media director Media Exposure), Theo vanDuivenbode (directeur commerciële zaken Stad Rotterdam), Marleen Houter(presentatrice SBS Sport), Sjaak Swart (oudvoetballer Ajax en NederlandsElftal), Michael van Os (hoofdredacteur Adformatie), Charles Taylor (chefsportredactie De Telegraaf) en voorzitter/initiatiefnemer Frank van den WallBake van Trefpunt.
Inzending is kosteloos, de prijsuitreiking is op woensdag 19 juli. De winnaarkrijgt gratis mediaruimte aangeboden in De Telegraaf, Adformatie en bijSBS6. De vakjury wil ook een tweede prijs vergeven, en eventueel eervollevermeldingen voor inschakeling van andere mediumtypes dan tv en dagbladen.Voor de door het publiek uit te kiezen uiting wordt de shortlist van devakjury eerst gepubliceerd in De Telegraaf en op de site van het dagblad.Uitingen voor de vakjury moeten gestuurd worden naar De Telegraaf, t.a.v. vanJohn Hardholt, marketing manager, Postbus 376, 1000 EB Amsterdam. Inl. Tedyd’Anjou van Trefpunt, tfn 035 62 44 053, email teddy_danjou@yr.com.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!