De MOAwards worden uitgereikt aan onderzoekers, onderzoekbureaus en organisaties die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden op het gebied van marktonderzoek en marketing intelligence. De winnaars worden op woensdag 16 juni bekend gemaakt. Voor de MOAwards 2010 heeft de MOA ruim 80 kandidaat-aanmeldingen voor alle categorieën ontvangen. Per categorie heeft een onafhankelijke jury de kandidaten op diverse criteria beoordeeld en zijn onderstaande genomineerden geselecteerd.
In de categorie Marktonderzoekbureau van het jaar 2010 zijn genomineerd:
1) ADV Market Research
2) Ferro Explore!
3) InSites Consulting
4) MARE Research
5) MarketResponse Nederland
In de categorie Bedrijfsonderzoeker van het jaar 2010 zijn genomineerd:
1) Coen Dekker, Heineken Nederland
2) Martijn van Kesteren, Unilever
3) Saskia Goedhart, ASR Nederland
In de categorie Bureauonderzoeker van het jaar 2010 zijn genomineerd:
1) Ralph Poldervaart, Motivaction
2) Peter Mulder, Intomart GfK
3) Jaap Vessies, MetrixLab
In de categorie Wetenschapsprijs van het jaar 2010 zijn de volgende jaarboekartikelen genomineerd:
1) A.L.M.J. Luijten en C.E.M. van Heerbeek, ‘Sales promotie en consumenten-gedrag’
2) S. Sweldens, S.M.J. van Osselaer en C. Janiszewski, ‘Evaluatieve conditionering 2.0: directe versus indirecte transfer van gevoel naar merken’
3) J. van Rosmalen, A.J. Koning en P.J.F. Groenen, ‘Optimaal schalen van interactie-effecten’
De prijs voor de SPSS Feedback Innovatie Award wordt door SPSS uitgereikt aan een bedrijf dat zich in het afgelopen jaar op positieve, opvallende en innovatieve wijze gemanifesteerd heeft op het structureel inzetten van feedback ter verbetering van bedrijfsprocessen. Genomineerd zijn:
1) 2gather/Newneon
2) TNO Kwaliteit van Leven
3) Wakoopa
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!