Gedane Zaken: SuperHeroes, Cloudfactory, Jump!

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen week goede zaken?

SuperHeroes Amsterdam aan de slag voor Easywalker

Na een pitch heeft het kinderwagen- en buggymerk gekozen voor  als het nieuwe communicatiebureau. SuperHeroes begeleidt Easywalker al bij de introductie van hun nieuwe buggy in april. Het merk, mede bekend van de samenwerking met MINI, heeft voor dit jaar een reeks nieuwe productintroducties gepland staan.

&;Easywalker heeft de ambitie om het meest vooruitstrevende kinderwagenmerk ter wereld te worden. We gaan hen daarbij helpen, door geheel nieuwe wegen te gaan bewandelen in de communicatie-aanpak", aldus , managing director en oprichter van SuperHeroes. Het bureau komt met een geïntegreerde aanpak, waarin digital first PR, verpakking, reviews en productinnovatie een belangrijke rol spelen.

Het Mauritshuis kiest Energize als lead agency

Met wil zijn schatkamer aan verhalen verder ontsluiten. Na een pitch tussen vier bureaus heeft het Mauritshuis Energize aangesteld als lead agency. De partijen hebben zich voor tenminste drie jaar aan elkaar gebonden en moet zorgen voor meer synergie tussen merkcampagnes en tentoonstellingscampagnes.

&;Het Mauritshuis is een prestigieuze klant, echt een klant om van te dromen&;, stelt , oprichter en eigenaar Energize. &;Juist omdat we zoveel verhalen ontdekten, een enorme ambitie voelen en omdat er nog zoveel meer te vertellen valt over het Mauritshuis. De educatieve activiteiten en de magie van de depots bijvoorbeeld, wat een schatkamer.

Canday aan de slag voor de Wereldwinkel 

Het imago van de is nog wat oubollig en stoffig, maar meerdere Wereldwinkels verkopen inmiddels ook moderne producten op A-locaties in de grote steden. De huidige positionering van de Wereldwinkel is dan ook veel breder dan de &;fairtrade cadeauwinkel&; en Wereldwinkel richt zich tegenwoordig, naast fairtrade producten, ook op duurzame producten.

Op basis van de vernieuwde positionering ‘eerlijke cadeaus voor elk levensmoment’, ontwikkelt een formule concept dat toepasbaar is op elk soort winkel en recht doet aan de authentieke kracht van de formule. Het concept zal de komende tijd gefaseerd geïntegreerd worden.

Oxxio kiest na pitch voor KOKORO Amsterdam

Eind 2015 ging Oxxio op zoek naar een nieuw bureau, dat Oxxio duidelijk positioneert in haar aangescherpte rol binnen de multibrand strategie van Eneco. In een kort pitchproces hebben Chunk en KOKORO strategisch en creatief werk gepitcht. KOKORO kwam als winnaar uit de bus, en wordt daarmee het nieuwe reclamebureau van OXXIO.

Frieda Ulsamer de Waard (CSD & partner KOKORO): &;Als je in een pitch voelt dat alles klopt: de mensen, het werk wat je gemaakt hebt én het gevoel hebt dat je er alles aan gedaan hebt, dan weet je dit wordt &;m! We hebben er zin in.&;

Het eerste werk wordt naar verwachting dit voorjaar gepubliceerd.

Vereniging Eigen Huis naar LVB Networks

PR- en contentmarketingbureau verwelkomt (VEH) als nieuwe klant. LVB Networks werkte eerder op campagnebasis voor VEH, maar gaat nu ook aan de slag met de contentstrategie en doorlopende contentproductie.

LVB Networks heeft afgelopen najaar de contentstrategie en creatie voor de ‘Koperscampagne’ van Vereniging Eigen Huis gerealiseerd. Deze campagne, gericht op jonge huizenkopers, bestaat uit een online platform met (video)content, nieuwsbrieven en de inzet van social kanalen. Sinds januari 2016 is de samenwerking uitgebreid naar andere kopersdoelgroepen van VEH.

Cloudfactory global creative partner voor Heineken-merk Strongbow Apple Ciders

Het Amsterdamse creatieve bureau gaat aan de slag met de internationale communicatie campagne voor het merk, met als doel om meer &;nieuwe markten aan te spreken&;. &;Cider is een van de snelst groeiende markten binnen Heineken&;, vertelt , global marketing manager Strongbow.  brengt alternatieve communicatiestrategieën, geïnspireerd op creatieve ideeën die zowel de grote campagne kunnen dragen, als "social movement" kunnen veroorzaken.&;

De eerste campagne wordt komende lente gelanceerd.

JUMP! werkt voor L TEN CATE

L ten Cate - bekend van merken als (underwear), Tweka (swimwear) en Tc Wow (beachwear) - heeft JUMP! geselecteerd voor zijn nieuwe merkcommunicatie. De collecties van L ten Cate bv zijn onder andere verkrijgbaar bij de lingerie-en sportspeciaalzaken, Wehkamp en Livera.

Het eerste werk van voor L ten Cate verschijnt medio mei.

BOOM Communicatie aan de slag voor Maxxton

is markleider in integrale softwareoplossingen voor de verblijfsrecreatiebranche. De onderneming maakt een flinke ontwikkeling door in met name Europa en USA. Om de toonaangevende positie verder invulling te geven, heeft een herpositioneringstraject uitgevoerd en is het momenteel bezig met de uitrol en implementatie van het opnieuw vastgestelde merk. Het hernieuwde merk wordt geïmplementeerd in onder meer de marketingcommunicatiestrategie en de arbeidsmarktcommunicatie van het bedrijf.

Buro Benk proost met Jacob’s Creek

, een activatiebureau gespecialiseerd in joint marketing, gaat aan de slag voor het Australische wijnmerk . Jacob’s Creek wil consumenten helpen bij het kiezen van de perfecte wijn bij ieder gerecht. Hiervoor is ‘Our Table’ ontwikkeld waar mooie verhalen, heerlijke wijnen en bijpassende gerechten centraal staan. Jacob’s Creek wil hiermee de expert worden in ‘food- & winepairing’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie