Gedane Zaken: Mensch, Branding a Better World, Canday

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen week goede zaken?

LTP Business Psychologists heeft Mensch gekozen als adviseur voor marketing en communicatie. LTP is een assessmentbureau en gespecialiseerd in het integreren van innovatieve technologie en psychologie. 

NVDV (Nederlandse Vereniging voor Dermatologie) koos voor Branding a Better World na een bureauoriëntatie. Het bureau gaat een campagne ontwikkelen waarmee aandacht wordt gevraagd voor psoriasis. 

Op basis van een creatieve pitch heeft Kenneth Smit - specialist in commerciële managementtrainingen - voor Canday gekozen als het nieuwe creatieve bureau. Canday ontwikkelde een campagneconcept en activatiestrategie die de trainer en opleider voor ondernemend Nederland beter op de kaart moet gaan zetten.

Na een aantal pitches koos fashion brand Milla Amsterdam voor samenwerking met het Haarlemse bureau brad+george. Het bureau gaat de nieuwe strategie en website voor het modemerk uitwerken en presenteren.

Branchevereniging Goede Doelen Nederland gaat per 1 augustus nauwer samenwerken met compliance auditor DMCC Nederland. Met de samenwerking wordt voorzien in de behoefte van compliance-advies bij de leden van de branchevereniging. Door de invoering van de meldplicht datalekken, de nieuwe Europese privacywet en de nieuwe erkenningsregeling van het Centraal Bureau Fondsenwerving neemt de vraag naar structureel advies sterk toe.
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie