Eru heeft een nieuw logo en verpakking

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De smeerkazen van zijn onder handen genomen. Door TBWA Designers Company. (hiernaast zie je het nieuwe logo)

Waarom eigenlijk?

Maurits Sandberg, marketing manager van Koninklijke ERU: 'ERU is aan het vernieuwen. De verpakkingen waren echter achtergebleven. TBWADesigners Company heeft voor ons nieuwe verpakkingen ontwikkeld die beter passen bij waarvoor het merk wil staan. Smeerkaas is echte kaas, maar dan gemakkelijk.'

Ok. De designer zelf zegt het weer wat anders. Edwin Visser, managing director van TBWADesigners Company: 'ERU moest meer hoofdmerk worden. Daarom hebben we eerst het logo onder handen genomen. Aan de ene kant is ERU wel koninklijk, maar aan de andere kant is het ook een heel toegankelijk merk.

'Die balans hebben we tot uitdrukking willen brengen. Daarnaast zijn de verpakkingen nu veel lekkerder en is er een groter onderscheid gecreëerd tussen de verschillende smaken. Het concept van het lint op de verpakking, dat alle elementen met elkaar verbindt, ondersteunt het gemakkelijke, toegankelijke en smeerbare karakter.'

Vanaf 1 september ligt het in de winkel.

Het oude logo zag er zo uit:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie