Epidemie viert samenwerking Crédit Agricole met introductiecampagne

Het bureau gaat na een intensieve bureaupitch aan de slag met het nieuwe consumentenmerk Findio.

Met  lanceert de Franse kredietverstrekker een &;vernieuwende online kredietservice&; op de Nederlandse markt.

Bij de bureaupitch, die bestond uit de ontwikkeling van een brand identity en (introductie)campagne, trok het Amsterdamse bureau uiteindelijk aan het langste eind vanwege de &;duurzaamheid van het concept&;.

De winnende introductiecampagne en de vernieuwde site zijn sinds 25 januari online te bekijken.

Credits
Opdrachtgever: Crédit Agricole Consumer Finance Nederland B.V.
Bureau: epidemie
Verantwoordelijk cliënt: Martina Huigen, Bart Overtoom
Fotografie: Annabel Oosteweeghel
3D-modeling & motion design: Raw Ego
Geluid: Lab-3

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie