Dorian van Rijsselberghe in zee met Samsung Mobile

Onderdeel van de samenwerking is een virtual reality film die met Dorian is geschoten.

Dorian is het gezicht van de Olympische campagne voor flagships Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S7 edge en de Gear VR. Brand New Live ontwikkelde voor deze campagne video-, virtual reality- en fotocontent in Rio de Janeiro. 

In het kader van de sponsorship is een virtual reality film gemaakt. Deze content stelt consumenten in staat een surfwedstrijd samen met Dorian op het water te beleven. De bedoeling is in winkels en op publieke eventsvirtuele surfsimulators te plaatsen zodat iedereen de Olympische race in virtual reality kan beleven.

De samenwerking tussen de windsurfer en Samsung Mobile kwam tot stand via Brand New Live en heeft betrekking op de naderende Olympische Spelen in Rio de Janeiro, waar Dorian een van de kanshebbers is. Vier jaar geleden won hij al goud tijdens de Olympische Spelen in Londen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie