ADCN, VEA en Adformatie houden op 5 maart een debat over ‘reclame met inhoud’.
'Een relletje hier en daar, van het ene kekke hype-je naar het andere. Dat helpt ons “vak” niet verder als waardevol gesprekspartner in de boardrooms van onze klanten.’
Met deze hartenkreet riep Inge Ligthart op 15 januari op Adformatie.nl op tot een vakinhoudelijk debat over ‘hoe we reclame meer inhoud kunnen geven.’
De achterliggende gedachte: in onze dagelijkse zucht naar aandacht gaat het debat over de inhoud van ons vak vaak niet verder dan de 140 tekens van Twitter. En vergeten we waar het eigenlijk om gaat: het vinden van de juiste boodschap en precies de goede tone-of-voice die aansluit bij de identiteit van het merk en de tijdgeest. Daar gaat het onder meer om bij het bouwen van merken en daar ligt de werkelijke waarde van creativiteit.
Het debat dat Adformatie, VEA en ADCN op 5 maart in Club ADCN organiseren, zal hierover gaan. Met respect voor elkaars werk en op basis van goed gefundeerde argumenten. Een inhoudelijk debat over het vak, over wat er zoal gemaakt wordt en wat we ervan vinden.
De concrete agenda en sprekers worden binnenkort bekend gemaakt.
Stuur een mailtje naar events@adcn.nl als je het leuk vindt om met elkaar dit debat te voeren op 5 maart in Club ADCN. We beginnen om 19.00 uur.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!