Dit zijn de genomineerden voor de Dutch Marketing Awards

Het gaat om de categorieën Start Up, Scale Up, Company en Internal Branding Company of the Year 2016.

Hoofdjuryvoorzitter Marc van Eck RM heeft de genomineerden bekendgemaakt in de categorieën Start Up, Scale Up, Company en Internal Branding Company of the Year 2016.

Genomineerden Start Up of the Year

Deze organisaties inspireren met een onderscheidende introductie in de Nederlandse markt met aantoonbaar goede (begin-)resultaten. Duidelijke succeskenmerken van deze categorie zijn: creativiteit in strategie, unieke klantwaarde, groeiend marktaandeel, ‘high ideals’, gezamenlijke waardecreatie en vernieuwing in marktsegment of productcategorie.

•             Picnic

•             Matt Sleeps

•             Datatrics

•             Enversed

•             EclecticIQ

•             FRAEMd

•             Naturalicious

•             Koopeenkoe.nl

Genomineerden Scale Up of the Year

De volgende organisaties hebben de afgelopen jaren laten zien succes te kunnen kapitaliseren. Deze organisaties roepen met hun aanpak vertrouwen op vanwege kanaalkeuze, doelgerichtheid, waardepropositie en aantoonbare performance. Merkbeleving wordt een koopmotief.

•             De Vegetarische Slager

•             Looye Kwekers

•             Mr. Jones thee

•             Knab

•             Girav

•             STACH food

•             EARTH Water

•             Thuisbezorgd.nl

Genomineerden Marketing Company of the Year

Binnen deze organisaties speelt marketing al jaren een duidelijke, leidende rol in het bepalen van visie, purpose, strategie en bedrijfsvoering. De organisaties worden door anderen als voorbeeld gezien.

•             Sunweb

•             Unilever

•             Zeeman

•             Bugaboo

•             KPN

•             ING

•             YoungCapital

•             AFAS Software

•             Hunkemöller

•             Omroep Max

•             G-Star

•             bol.com

Genomineerden Internal Branding Company of the Year

In deze organisaties blijkt dat Internal Branding een integraal onderdeel van de marketingstrategie is geworden. De rol die medewerkers hierin toebedeeld krijgen is essentieel voor het waarmaken van beloftes van deze organisaties naar hun klanten.

•             Hallmark

•             Bibliotheek Eindhoven

•             ONVZ

•             KWF

•             Buurtzorg

•             IBM

•             DSM

•             Coffeelicious Dordrecht

•             Transavia

Op 30 maart worden de  in het KIT Amsterdam uitgereikt. Half januari zullen de genomineerden voor Marketeer of the Year bekend worden gemaakt.

De Dutch Marketing Awards wordt georganiseerd door Adfo Groep en NIMA, in samenwerking met PIM en MEC.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie