Veertien sprekers, zowel nationaal als internationaal, belichten onderwerpen die hot topic zijn binnen de media. Zij worden afgewisseld met cabaretier Jan Jaap van der Wal. Hij is de laatste die is toegevoegd aan het dagprogramma in de rol van sidekick. Dagvoorzitter is Jim Stolze. Locatie: Passenger Terminal in Amsterdam.
Omdenken, de branche binnenstebuiten keren en schoppen tegen heilige huisjes, is de rode draad van die dag.
Dit zijn de sprekers:
* Wetenschap: keynote Anita Elberse (Hoogleraar Harvard Business School). Zij verzorgt de opening van het congres en onthult de strategieën achter de grootste mediasuccessen en wat de Nederlandse markt daarvan kan leren.
* Toekomst van televisie kijken: Bert Habets (CEO RTL Nederland) over hoe hij kijkt naar de dalende kijktijd en hoe je daarop anticipeert als media-exploitant.
* Social networking: Constance Scholten (CEO & Co-Founder Camarilla) over ‘bounding’ in plaats van ‘performing’.
* Cijfers: Ionica Smeets (Hoogleraar wetenschapscommunicatie Universiteit Leiden) laat ons op een andere manier naar cijfers kijken.
* Influencers: Omar Kbiri (Co-Founder Maak) over influencers en authenticiteit.
* Technologie: John Ridpath (Head of product Decoded) over technologische veranderingen en de impact op het mediavak.
* Radio: Erik de Zwart (Media-ondernemer) over de toekomst van radio en audio.
* Print, Christel van den Hazel (Directeur Business Development De Persgroep) over de toekomst van print.
* Advertising: Marloes Schenk (Brand manager NYX Cosmetics) over succesvol zijn zonder gebruik te maken van traditionele advertising.
* Privacy: Melanie Rieback (CEO & Co-Founder Radically Open Security) over privacy en veiligheid.
* Digitale transitie: Shailesh Prakash (CIO & EVP The Washington Post) over hoe The Washington Post de digitale transitie heeft gerealiseerd.
* Artificial Intelligence: George Bethell (Global Channel Strategist PHD Unilever Global Strategy Unit) over de implicaties van AI voor marketing.
* Column: Dick van der Lecq (Directeur Etcetera) met zijn ‘different’ visie op het mediavak.
* Privacy: Antoinette Hoes (CEO Wunderman & Blast Radius) geeft een tegengeluid gebaseerd op de effectiviteit, relevantie en toegevoegde waarde van data.
Het congres wordt traditiegetrouw afgesloten met het congresfeest, genaamd ‘A different party’.
Meer informatie is hier te vinden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!