Het bestuur van IAB Nederland heeft Diederick Ubels(oprichter MobPro) benoemd tot nieuwe voorzitter van de Taskforce Mobile. Met de benoeming van Ubels wil IAB Nederland de betrokkenheid tussen merk en klant op het gebied van mobile marketing verder vergroten.
Diederick Ubels: “Mobile is niet meer weg te denken uit de maatschappij. Steeds meer adverteerders zien het belang van mobile bij het bepalen van de marketingstrategie. Zo liet ook de Mobile Marketing Monitor van september 2014 onlangs nog zien. Maar liefst 90% van de top 500 adverteerders heeft in de laatste twaalf maanden mobile marketing ingezet en 83% zet op dit moment één of meer vormen van mobile marketing in. Samen met mijn mede taskforce-leden zal ik de toegevoegde waarde van dit kanaal onder de aandacht blijven brengen en het mobile marketing kennisniveau van marketeers vergroten. Mede dankzij onze connecties met de IAB Taskforces uit Engeland en Amerika zijn wij in staat om verrassende cijfers, inzichten en resultaten met de sector te delen”.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!