Het is tijd om de balans op te maken. Welke posting op MolBlog.nl trok dit jaar de meeste kijkers/lezers?
De top10:
1. Beste Ziggo. De leuke, doch kritische persoonlijke brief aan Ziggo van Eline Walda. Ziggo meende door te moeten blijven adverteren, terwijl de dienstverlening nog op zijn gat lag. In totaal werd dit bericht 52.685 keer geopend.
2. Uefa lanceert online videoservice voor Euro 2008.Van Vincent Leenders. Goed voor 29.952 views.
3. Typespotting 3: De typografische synthesizer. Van Edo van Dijk. 27.172 keer gelezen.
4. AH.nl vernieuwd, maar ook beter?. Rob Harkink schreef het en 26.952 keer werd het stuk geopend.
5. En daar is het nieuwe ANWB-logo. Goed voor 26.897 keer gelezen. Ik schreef het.
6. Landenmarketing van Niels Willems. Telde 25.746 kliks.
7. Twitter fuckup. Lekker kort, maar met veel felle reacties. Van Frans Jan Boon. 24.867 keer gelezen.
8. Wederom Ziggo van Eline Walda: Introductie Ziggo een feit. Dit stuk is 23.274 keer gezien.
9. Achmea, Direct Resultaat scoorde 23.243 keer bekeken. Niels Willems schreef het.
10. Willem II begint eigen kanaal op 123video.nl. Deze posting van Vincent Leenders haalde 23.040 views.
De posting met de meeste views aller tijden blijft overigens die van Marloes Wardenier: Online shoppen bij H&M. Uit 2006.
Deze posting haalde (stand 22/12/2008 om 13u) het ongekend hoge aantal van: 1.450.706 views.
Morgen de postings met de meeste reacties.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!