Eerder deze week leverde Dick Buschman al zijn interactieve topper en flopper van het afgelopen jaar. Nu volgt Sam de Volder van het Belgische bureau These Days.
Slecht:
'Naar het schijnt is de Lexus GS450h een ferme wagen. Maar als je een Rus bent, zal je véééééééééééééél tijd nodig hebben om dat te weten te komen. ">Kijk zelf maar.
Dan mag je nog het mooiste verhaal van de wereld brengen, maar als je loading-aanpak suckt kan je er net zo goed meteen mee ophouden.'
Goed:
'Banners. Tja, 't is een noodzakelijk kwaad. Maar af en toe zit er dan toch eentje tussen die je één keer ziet en nooit meer vergeet.
Hoe iets heel kleins, toch heel groot kan zijn. En tegelijk ook de constatering dat er - op Dove na - eigenlijk heel weinig interactief emotioneel werk gemaakt wordt voor consumer brands (in tegenstelling tot in de klassieke reclame). '
Sam en Dick zijn samen te zien in de sessie De beste en slechtste interactieve marketing-cases van het afgelopen jaar. Het is de sessie van het Tijdschrift voor Marketing op Fusion 2007.
Zorg dat je er bij bent.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!