Coolblue krijgt klachten over mosterdkleur Hidden Sound System

Webwinkel wil legendarisch HSS in oker gaan leveren.

Coolblue levert nu ook het legendarische Hidden Sound System, in Nederland geïntroduceerd door Multilul creative advertising communications consultants agency - zie onder.

HSS (spreek uit: eetsj es es) wordt volgens Coolblue ook in het oker uitgebracht. Waarschijnlijk heeft dit te maken met enkele klachten over de mosterdkleur. We legden de webwinkel een aantal vragen voor.

Hoe lang staat het Hidden Sound System al op jullie site?

&;Staat dat bij ons op de site?&;

Ja toch? Hidden sound system. Staat .

&;Oh hidden. Ik dacht dat je Hibbem zei. Ja die hebben we wel ja. Is door die jongen op de site gezet die bij dat bureau vandaan kwam waar wij eerder met elkaar samengewerkt hebben.  Die jongen die alles vergat. Ben z’n naam effe kwijt.&;

Wanneer komt het op de markt?

&;Hij is al op de markt. Die jongens van Take That hebben ‘m gebruikt om alles af te mixen. Grote kans ook dat je er via je onderbewustzijn al twee besteld hebt en de volgende dag in huis had. Mooi spul hoor. We hebben ‘m zelf ook onder onze nieuwe commercial gezet.&;

Zijn er bestellingen inmiddels?

&;Ja er is flink vraag naar. Vooral uit Nice en Perpignan.&;

En eerste gebruikerservaringen?

&;Een paar klachten over dat ie een mosterdkleur zou hebben en een hoog bierverbruik, verder alleen maar positieve reacties

Wat zijn jullie verwachtingen met dit product?

&;We willen ‘m ook in oker gaan leveren. Maar dat is toekomstmuziek&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie