Calvin Klein vierde met zijn unisex geurlijn CKOne hoogtij in de jaren '90. Voor onderbroekenmodel (en later acteur) Mark Walhberg was het zijn grote doorbraak en CKOne in die jaren één van de best verkopede luchtjes. CK zet nu vol in op dit label en onder de gerestylde CKOne komt nu ook een kledinglijn te hangen. Om dit te promoten zet het bedrijf haar grootste digitale campagne ooit in.
Voor de campagne wordt ook mobiel ingezet. Er is ondermeer een native app ontwikkeld voor iPhone, Android en Symbian toestellen.
De gratis app staat alweer 2 weken in de App Store. De functionaliteiten zijn echter beperkt. De app werkt voornamelijk in combinatie met outdoor reclame en print advertenties. Door de ingebouwde Image Recognition en Augmented Reality features kun je op je mobiel content unlocken en vervolgens delen via je social media. De CKOne campagne start echter pas 1 maart.
De app had van mij wel iets meer content mogen hebben, waar je niet alsnog afhankelijk bent aan andere kanalen. Vaak heb je als merk immers maar één maal de kans om de experience bij de consument over te brengen.
#039;" title="3440.jpg'">
- Posted on richardotto.nl using BlogPress from my iPhone
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!