Na een bureauselectie waaraan drie fullservice mediabureaus en één digital marketingbureau deelnamen – onder begeleiding van Accenture – is voor Starcom gekozen. Met deze beslissing worden alle mediabelangen weer onder één dak worden samengebracht.
Ronald Wassenaar van BSH: 'Met grote zorg hebben wij unaniem gekozen voor Starcom. De inhoudelijke kennis waarbij de nadruk ligt op de integratie van alle mediakanalen heeft richting gegeven aan onze keuze. Daarnaast heeft ook het feit dat de mensen van Starcom zeer goed aansloten bij ons marketingteam duidelijk meegespeeld.'
Edwin Beijer van Starcom: 'Rond deze bureauselectie waren er een paar mooie opdrachten die direct iets losmaakten bij ons. De uitdaging was groot vanwege de complexiteit, maar ook vanwege de nadrukkelijke uitdaging om aan te tonen dat een geïntegreerde benadering juist past bij BSH én Starcom.'
BSH Huishoudapparaten (uit Hoofddorp) is als salesorganisatie verantwoordelijk voor de sales-, marketing- en serviceactiviteiten van de huishoudapparaten van Bosch, Siemens, Gaggenau, Neff en Constructa in Nederland.
BSH Huishoudapparaten kiest voor Starcom
BSH Huishoudapparaten, onderdeel van de Bosch and Siemens Home Appliances Group, heeft haar mediabelangen ondergebracht bij Starcom Nederland.
Word lid van Adformatie
Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.
Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement