Vanaf oktober verschijnt er een nieuwe column in Tijdschrift voor Marketing: Brand Driven. In deze column zal Daniëlle Schouten de komende tijd een bijzondere of ‘merkwaardige’ auto bespreken.
Hierbij zal zij zaken als branding, positionering, online presence én rijervaring aan bod laten komen.
Naast een passie voor marketing heeft Daniëlle ook een passie voor auto’s. In haar vrije tijd spot ze regelmatig mooie auto’s, vergaapt ze zich op internationale autobeurzen en events en bedwong ze eens de Nürburgring.
In 2004 liep ze stage bij MINI (BMW Nederland) waarbij ze de introductie van de MINI Cabrio in Nederland in goede banen leidde en werkte ze er parttime op de trainingsacademy. Op Molblog schreef ze al eens over haar belevenissen.
Zie hiervoor bijvoorbeeld De Inspired Performance van Infiniti en ”Een warm welkom en een goed gevoel” bij de autodealer.
Kortom, reden genoeg om haar de kans te geven haar liefde voor beide zaken ook eens aan het papier toe te vertrouwen.
Om niet het gevaar te lopen dat ze alleen auto’s beoordeelt die ze zelf graag zou willen rijden, zal zij voorafgaand aan elke column via een poll een aantal auto’s uit een bepaalde categorie voorleggen. De auto waarop het meest gestemd wordt zal zij dan als leidmotief voor haar column gebruiken.
Uiteraard zal Daniëlle de auto ook onderwerpen aan een rijervaring en zal hierover aan de hand van foto’s en korte berichtjes via Twitter (@Danischouten) verslag doen. Ze zal hiervoor op twitter de hashtag #branddriven gebruiken.
De eerste categorie is die van de remakes. Oude modellen waarin nieuw leven geblazen is. Laat via de
poll weten welke auto de eerst Brand Driven column moet gaan sieren.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!