Millford en Bolletje gaan de komende periode aan de slag met de merkidentiteit en het assortiment van het merk.
Sándor van Mil, marketing manager Bolletje: 'Bolletje heeft de laatste jaren op succesvolle wijze een groot aantal concepten geïntroduceerd, met name gericht op het ontbijtmoment en de tussendoor behoefte. Nu is de fase aangebroken waarin de visuele identiteit van het merk helder moet worden gepresenteerd, zonder de kracht van deze concepten aan te tasten. We zijn vol vertrouwen dat er door de samenwerking met Millford een stevige stap gezet zal worden in de wijze waarop onze heerlijke bakkersproducten worden gepresenteerd. Aantrekkelijk, helder en lekker fris!'
Erik de Graaf, creative director & partner Millford: 'We zijn allemaal ontzettend trots dat we weer een fantastisch iconisch Hollands merk kunnen toevoegen aan ons klantenportfolio. We kijken ernaar uit het unieke karakter van Bolletje nog sterker en eenduidiger terug te laten komen in haar visuele identiteit.'
Het bureau dat hiervoor verantwoordelijk was voor de visuele identiteit van Bolletje, is Brum Design (zie verschillende verpakkingsontwerpen in dit bericht).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!