Bol.com en NS winnen de Stakeholder Management Award 2018

Winnaars laten ANWB, Boskalis, Unilever en VGZ, achter zich

Bol.com  en NS zijn de winnaars geworden van de eerste editie van de Stakeholder Management Award. Deze vakprijs voor communicatieprofessionals wordt uitgereikt aan de organisaties die het afgelopen jaar het meest creatief, innovatief en succesvol hebben gewerkt aan de relaties met hun doelgroepen en belanghebbenden. 

De Stakeholder Management Award is de nieuwe naam voor de Reputatie Management Award die sinds 2013 werd uitgereikt.

Stimuleren professionalisering

De twee winnaars zijn voortgekomen uit een selectie van de juryleden en vervolgens een stemming door vakmensen. Bol.com (profit) en NS (non-profit) lieten de andere finalisten, ANWB, Boskalis, Unilever en VGZ, achter zich.

Het doel van de Stakeholder Management Award is het stimuleren van verdere professionalisering van het vakgebied en het delen van best-practices. De jury was onder de indruk van de organisaties die opgingen voor de award.

De onafhankelijke jury stond onder leiding van voorzitter Klaske de Jonge, director public affairs & communications van de Coca-Cola Hellenic Bottling Company

Op de openingsfoto de winnaars van Bol.com, met tweede van links juryvoorzitter Klaske de Jonge

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie