Avanade heeft een paskamer ontwikkeld die gebruik maakt van een combinatie van digitale capaciteiten om consumenten een verbeterde winkelervaring te bieden. Bovendien levert de Connected Fitting Room inzichten voor de retailer, als welke items het meest worden gepast. Op deze manier kan het inkoopgedrag van de retailer worden aangepast naar de wensen van de consument.
De moderne paskamer is opgebouwd uit vier componenten: een touchscreen, een app, een eigen server en een cloud. Het touchscreen voorziet in een gepersonaliseerde winkelervaring, doordat klanten via het touchscreen nieuwe maten, kleuren en items kunnen opvragen zonder dat ze de paskamer hoeven te verlaten. Het winkelpersoneel kan via de app direct reageren op de aanvragen van de klant en via de server kan de winkelmanager toegang krijgen tot de resultaten van de app en de paskamer.
De huidige paskamers veroorzaken een kloof in retailtechnologie, waar de 'connected fitting room' een brug moet slaan tussen de fysieke en de online shopbeleving.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!