Annemiek den Uil associate creative director Cheel Amsterdam

Zij was eerder dit jaar al medeverantwoordelijk voor de introductiecampagne voor de Galaxy S7 van Samsung met onder meer ‘The Worst Instagram account. Ever.’

Den Uil werkte de afgelopen 4 jaar als freelance creatief voor diverse (netwerk) bureaus en eigen klanten. Daarvoor werkte zij onder andere bij Only en UbachsWisbrun/JWT. Zij werkte daar op grote merken als Douwe Egberts, Albert Heijn, Pickwick, Kanis & Gunnink, Ministerie van Defensie, Rabobank, FBTO en Landrover.

Mariska Kloezen (business director Cheel): “Annemiek is een ervaren allround copywriter. Zij kan als geen ander de behoefte van onze klanten vertalen naar een eenvoudige, relevante boodschap, met een verhaal dat consumenten beweegt.”

Annemiek den Uil: &;Cheel is een stevig bureau met de energie van een start-up. Ik vind het interessant dat advertising en digitale innovatie daar echt samenkomen. Het bureau is volop in beweging en biedt de ruimte om bijzondere verhalen te vertellen. Daar word ik blij van.&;


Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie