Ruim 74 procent van de autobezitters in Nederland heeft een abonnement op een pechhulpdienst. Toch heeft de gemiddelde autobezitter maar eens in de vijf jaar daadwerkelijk pech met de auto. 23 Procent heeft zelfs nog nooit pech gehad, zo blijkt uit onderzoek van GfK in opdracht van Allsecur. Toch betalen deze mensen jaarlijks al snel honderd euro voor pechhulp, waar zij dus bijna geen gebruik van maken. Allsecur Pechhulp on demand moet daar verandering in brengen.
Alfred ontwikkelde de hoofdcampagne rondom het thema ‘wachten op pech’. Want niets is vervelender dan betalen voor iets wat je vervolgens niet gebruikt. Dat is pas pech!
In de commercial zien we dan ook Johan in zijn auto langs de weg staan, wachtend op pech. Maar helaas, zijn auto doet het nog steeds. Tim en Tom Coronel hebben de oplossing: Allsecur Pechhulp on demand! Met een app heb je altijd toegang tot pechhulp en je betaalt alleen als je het ook echt gebruikt.
Creative agency: Alfred International
Account: Mireille Elberse, Daantje Dammers
Strategie:Paul van Kuilenburg, Gabriel Snuverink
Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande
RTV Producer: Carmen Ramsaran
Production agency: In Case of Fire
Regisseur: Sven Super
Executive Producer: Arjan Oosterveer
Lighting cameraman/D.O.P: Gabor Deak
Editor: Marc Bechtold
Soundstudio: Postoffice
Boomerang Create
Boomerang Create ontwikkelde een social campagne waarmee het disruptieve karakter van het product wordt onderstreept. In de social videos roepen Allsecur-boegbeelden Tim en Tom Coronel automobilisten op vooral geen lid te worden.
Social influencers onderstrepen het gemak van de dienst en de gratis app. Zij dragen bij aan conversiedoelstellingen middels instagram posts, YouTube video’s en Snapchats.
Creative bureau: Boomerang Create
Account: Michael van Os
Creative: Matthijs Vrooijink, Thomas Heeg
Production agency: Boomerang Motion
Regisseur: Eefje Suijkerbuijk
Camera: Kirtan Hummelen, Bart Hol
Executive Producer: Fikret Fetavohic
Producer:Kim Trap, Milou van den Bosch\
Geluid: Ronald vd Speck
Fotograaf: Maurice vd Meijs
Strategy en advertising: Burst
Klant
Verantwoordelijken Allsecur: Ron Adams, Alice Korenromp, Jeroen Millenaar, Natasja Staal, Sabine Steen-Lakerveld, Marije van Zandbergen
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!