Abovo Media wint pitch Moteo en ontwikkelt campagne

De campagne SYM ScooterDays loopt een maand.

Om meer traffic naar de SYM-dealers te krijgen heeft Moteo pitchwinnaar Abovo Media gevraagd een mediastrategie en campagne te ontwikkelen. Naast de standaard drie jaar garantie ontvangt men tijdens de SYM ScooterDays minstens 100 euro inruil op elk rijdend voertuig, of dat nu een andere scooter, een fiets of zelfs een auto is. De handige dealerlocator maakt het eenvoudig om de dichtstbijzijnde SYM-dealer te vinden.

Katinka Plagge, marketingmanager van Moteo Nederland: &;Ons doel is om meer traffic naar de dealers te krijgen. We zijn ervan overtuigd dat wij met de SYM ScooterDays veel mensen gaan bereiken en enthousiasmeren. Wat ons heel leuk lijkt, is om te zien wat voor voertuigen ingeruild gaan worden. Je kunt zelfs je auto inruilen voor extra korting op je nieuwe scooter. Best bijzonder toch? Veel scooterliefhebbers zijn nog niet bekend met ons merk SYM en ‘standaard zorgeloos rijden’.&;

Niels Bruinsma, strategisch directeur van Abovo Media: “We hebben nieuwe inzichten kunnen aandragen bij Moteo, met als resultaat dat de unieke kernwaarden van SYM in een landelijke campagne verteld worden. We hebben ook een self-service online media-inkooptool ontwikkeld waarmee we alle dealers faciliteren. De dealer kan zelf in zijn eigen verzorgingsgebied op elk moment een displaycampagne beginnen.&;

Het actiemechanisme, de creatie en de strategie voor de SYM ScooterDays zijn bij Abovo in eigen huis tot stand gekomen en uitgevoerd, de productie is in samenwerking met MacGyver Amsterdam gedaan. Naast tv en YouTube wordt online, huis-aan-huis en instore dealercommunicatie ingezet. De SYM ScooterDays worden later dit voorjaar ook in andere landen geïntroduceerd.
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie