Volkswagen lanceert slowmercial

Onderzoek wijst uit dat 80% van alle uitgestelde kijkers via digitale tv reclameblokken bij voorkeur doorspoelt. DDB en Volkswagen lanceren vandaag een oplossing.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ter promotie van de nieuwe Beetle Cabrio ontwikkelden ze samen de slowmercial.

De slowmercial is een statische tv-spot die zowel werkt bij live- als fastforward viewing. De kijker krijgt de Beetle Cabrio dertig seconden in beeld, terwijl de voice-over inspeelt op de verschillen tussen live en delayed viewing. Ook wie het reclameblok doorspoelt, krijgt de auto met bijhorende boodschap gedurende enkele seconden te zien.

Onlangs publiceerde een lijst met Vlaamse series die het vaakst uitgesteld worden bekeken. Niet toevallig zal de slowmercial te zien zijn voor, tijdens en na deze toppers. Met dit formaat slaagt Volkswagen erin om in vergelijking tot een normale spot tot 50% meer kijkers te bereiken binnen de beoogde doelgroep.

De televisiespot maakt deel uit van de Happy Drivers Day-campagne. Naast de slowmercial staat ook een radio-, print- en outdoor-campagne op het programma, een DM-actie en online bannering.

Volkswagen Beetle Slowmercial - Introduction

Volkswagen Beetle Cabrio - Slowmercial (Nld)

Bureau: DDB Brussel

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie