Verzekeraarvergelijker Hoyhoy.nl probeert ‘#slothing’ te hypen

Verzekeraarvergelijker Hoyhoy.nl, die afgelopen voorjaar met een stevig marketingbudget toetrad tot de vrij volle markt van financiële dienstverleners heeft afgelopen weken geprobeerd via een pr-actie en social mediabureau het ‘slothing’ een nieuwe impuls te geven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

‘Slothing’ staat  voor het ondersteboven hangen als een luiaard, hetgeen is afgeleid van de Engelse benaming voor luiaard ‘sloth’. Hoyhoy.nl gebruikt in zijn marketingcommunicatie de geanimeerde &;&;. Slothing is een jaar of vier geleden bedacht als één van de vele varianten op ‘’.

In opdracht van de financiële webwinkel Hoyhoy.nl heeft PR bureau Made by PR in samenwerking met social media bureau Don’t say nothing een PR stunt uitgevoerd om de naamsbekendheid van Hoyhoy.nl te vergroten. Afgelopen weken werd trending topic, naar aanleiding van een met ‘Roel’ in het luiaardenverblijf in Dierenpark Emmen. Hij maakte daar op verzoek van Hoyhoy.nl onder toezicht van de dierenverzorgers een ‘slothing’ foto en video tussen echte luiaarden. De actie is kort daarop opgemerkt door verschillende media.

Vandaag is naar buiten gebracht dat de vergelijker van verzekeringen Hoyhoy.nl de actie op touw heeft gezet en probeert het de koppeling te maken met het merk. De beste foto’s die gekenmerkt zijn met en worden door Hoyhoy.nl beloond met een prijs.

(link naar de )

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie