TUI heeft zijn brand purpose vernieuwd en vult die in met een nieuwe campagne, die begin januari uitrolt in 23 landen. De campagne is ontwikkeld door het Britse Leo Burnett en is in Nederland en België tot stand gekomen in samenwerking met merkstudio at-thetable. Universal Media regelt de media-inkoop.
De nieuwe campagne schenkt prominent aandacht aan de bekende TUI Smile. Volgens de reisaanbieder staat die glimlach voor plezier, het avontuur en onvergetelijke vakantiemomenten. TUI wil met zijn vernieuwde brand purpose duidelijk(er) maken dat het verschillende soorten vakanties aanbiedt.
Frans Leenaars, CMO Western Region TUI, licht toe: 'Vrijwel iedereen weet dat je bij TUI terecht kunt voor een vakantie naar de zon, maar de campagne benadrukt dat we een ideale vakantie hebben voor iedereen. Van stedentrip tot cruise en van rondreis tot wintersport. En nog altijd met de vertrouwde glimlach.'
TUI wil vaker in levens voorkomen
Met de nieuwe brand purpose en bijbehorende campagne hoopt TUI vaker in de levens van consumenten voor te komen, ook door met oog op corona flexibele garanties te bieden. De reisaanbieder lanceert onder meer een tv-commercial. De nieuwe strategie start in een interessante periode, want veel landen hanteren strenge coronamaatregelen vanwege de omikronvariant.
Credits:
Opdrachtgever: TUI Benelux
Concept & creatie: Leo Burnett (UK)
Lokale creatie: at-thetable
Media: Universal Media
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!