De post-vakantietijd is voor velen reden van baan te wisselen. Raadzaam om dit niet te overhaast te doen, bepleit Mispelblom Beyer.
Airborne kiest audioproducties die in opdracht zijn gemaakt -van adverteerders of instanties- en die de moeite van het luisteren waard zijn.
Met de campagne 'Niet online, wel verbonden' (door Gardeners) wordt wederom een maatschappelijk thema aangekaart.
Vakantiediscounter, Lidl (internationaal) en Schoonenberg hebben al op 4 december de primeur.
De organisatie is tegen vier reisaanbieders een procedure gestart bij de Reclame Code Commissie.
Het aantal geboekte vakantieverblijven moet omhoog, vindt marketingmanager Marco Budding.
CAMPAGNEPRAAT | Onze balkoncriticasten zijn positief gestemd. 'Als de hormonen door je lijf gieren, is dit toch waar je van droomt?'
Drogisterijketen lanceert nieuwe zomercampagne 'Goed voorbereid, groot voordeel'
TUI wil duidelijk(er) maken dat het verschillende soorten vakanties aanbiedt en dat het flexibele garanties biedt vanwege corona.