Bij de Heren & Dames Hoteliers begint het besef door te dringen dat er veel te winnen valt bij het aangaan van een dialoog met je klanten of in ieder geval het bedrijf een gezicht te geven.
Starwood hotels is nog voorzichting. Bij hun "insight for preferred guests" The Lobby wordt de content nog verzorgd door betaalde schrijvers.
Bill Marriott, van de gelijknamige hotel keten doet het al een stuk beter. Zijn persoonlijke blog "On the Move" vult hij met verve.
Al eerder schreef ik over Hyatt Hotels,, die met hun social network #039;it.com/" title="www.yatt'it.com">Yattit momenteel de toon zetten. Vaste gasten en de hotelportiers verzorgen hier de content en geven de "insiders tips".
Delta Airlines doet het ook goed. Direct na de bekendmaking van de merger met Northwest lanceerden ze al de New Global airline site,, die alle stakeholders van dit initiatief moet overtuigen.
In Nederland?
Het Congresbureau Veluwe heeft alle door hun aangeboden vergaderaccommodaties voorzien van een widget ( klik maar op de smiley ) van de website Meetingreviews.com.
Boekers kunnen zo direct zien hoe andere boekers de desbetreffende accommodatie beoordelen. Een mooi initiatief!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!