Toyota wint Customer Centric DNA Award

Toyota Nederland is de overall winnaar van de Customer Centric DNA Awards, de prijs voor de meest klantgerichte organisatie, uitgereikt door Bearing Point en TNS Nipo.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Customer Centric DNA Awards werden donderdag voor de derde keer uitgereikt. De ranglijst kwam tot stond door een onderzoek van TNS Nipo, waarbij tienduizend consumenten hun ervaringen deelden met de klantgerichtheid van 107 organisaties in elf verschillende sectoren.

De customer centricity lijkt wat mee te bewegen met het consumentenvertrouwen. Gemiddeld genomen doen de Nederlandse bedrijven het dit jaar iets minder goed op het gebied van klantgerichtheid dan vorig jaar. Toen was er een lichte stijging ten opzichte van 2011. Alleen de energie- en autobranche doen het juist iets beter dan vorig jaar.

Hieronder staan alle winnaars op een rij:

Op de site en in het meinummer van wordt dieper ingegaan op het onderzoek van TNS Nipo en Bearing Point.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie