Thought Leadership, de antwoorden

Veel bedrijven willen tegenwoordig thought leader zijn. Het is echter vaak niet duidelijk wat dit precies inhoudt, laat staan hoe ze er vorm aan geven. De nieuw verschenen publicatie Thought Leaderschip geeft antwoorden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De auteurs Mignon van Halderen, Kym Kettler-Paddock en Craig Badings plaatsen in ‘thought leadership’ het novel point of view centraal.

Met een novel point of view laat de organisatie haar medewerkers en stakeholders op vernieuwende wijze kijken naar relevante thema’s in de industrie of maatschappij. Door het novel point of view te vertalen naar concrete ideeën en oplossingen creërt het bedrijf waarde voor medewerkers, klanten en andere stakeholders.

Hoe komen bedrijven tot een novel point of view? Hoe vertalen ze dit in hun gedrag en communicatie? Hoe delen ze hun kennis en expertise rondom dit point of view? Wat zijn concrete uitkomsten van strategieën voor thoughtleadership?

Dit zijn vragen die worden beantwoord in dit boek. De auteurs doen dit aan de hand van het Thought Leadership FrameworkTM dat zij uitleggen met behulp van praktijkvoorbeelden van vijf verschillende bedrijven.

Dit boek is voor directeuren, managers, consultants en studenten die bezig zijn met thought leadership.

Thought Leadership
Vernieuwende inzichten en waardecreatie op het snijvlak van markt en maatschappij
Auteurs: Mignon van Halderen, Kym Kettler-Paddock en Craig Badings
ISBN 978-94-91560-44-6
Prijs: € 22,95 incl. BTW
Bestellen via:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie