Rings is het nieuwste deel van The Ring-horrorfilms met als horrorfiguur Samara. Dit personage komt tot leven in een elektronicawinkel waar ze het winkelende publiek de stuipen op het lijf jaagt. Het gebeurt allemaal op de televisieafdeling van de zaak. Op alle tv’s is een beeltenis te zien van het meisje Samara, maar één tv heeft een geheim luikje. Achter dat luikje bevindt zich een ruimte waar een persoon zich kan verstoppen. Als het luikje weg wordt gehaald kan er letterlijk iemand uit het beeldscherm komen om zo het winkelende publiek te laten schrikken.
De video is op YouTube bijna 4 miljoen keer bekeken, terwijl op Facebook de teller al op 250 miljoen weergaven staat. Viral marketingbureau Thinkmodo is verantwoordelijk voor deze campagne. Dit bureau heeft in het verleden vergelijkbare campagnes voor films gemaakt. In 2013 werd Telekinetic Coffee Shop Surprise uitgebracht als promotie voor de film Carrie en in datzelfde jaar kwam ook Beauty Shop Scare uit voor de film The Last Exorcism Part II.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!