Sport breekt records op BBC website

Met de hoeveelheid mensen online heeft het internet zich inmiddels ontwikkeld tot een massamedium met daarnaast ook mogelijkheden om kleine niches te bereiken. Vooral overdag weet het Internet tijdens de kantooruren een gat te vullen, wat vroeger alleen ingevuld kon worden door de radio.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Niet zo vreemd dus dat bijvoorbeeld de met haar sportsite afgelopen week weer een rekord wist te breken. , welliswaar over de dag verspreid, maar met de nadruk op de kantooruren. Het ging overigens niet om voetbal, maar om een prachtige Britse sport: cricket. Een half miljoen mensen luisterde ook nog naar het audioverslag vai internet. De BBC meldt verder dat het opvallend is dat ze een doelgroep bereikt hebben, die normaal nooit geintereseerd was in cricket.

Internet als dagmedium, dus op een moment waar we altijd alleen de keuze uit radio hadden, nieuwe doelgroepen en hoge kijk- en luistercijfers, wat willen we nog meer?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie