Premium

Samen zijn is centraal thema van kerstcommercials 2014

Adverteerders zetten massaal in op het familiegevoel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de kerstcommercials van dit jaar is er een thema dat veelvuldig terugkomt: samen zijn. Zowel in Nederlandse als in internationale commercials, voor supermarkten, banken en huiverzorgingsmerken blijkt het familiegevoel tijdens kerst erg belangrijk.


Jongetje kan niet wachten op zijn opa en oma weer te zien.


Zonder papa wordt er geen kerst gevierd.


Flappie mag ook binnen kerst komen vieren.

Boots
Na een lange nacht doorwerken wordt deze vrouw op Boxing Day verrast door haar familie.

Plus
Het kerstdiner hoef je niet alleen te bedenken.

;s
Soldaten komen tijdens kerst uit de loopgraven om elkaar de hand te schudden. 

;s OFFICIAL Christmas 2014 Ad

ING
Jongen mist zijn vliegtuig, natuurlijk zijn zijn vrienden daar om hem financieel te helpen.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie