TELE2 begint haar sprint al met een valse start. Stel dat… is een leuk begin voor een brainstorm, maar werkt weinig overtuigend. De roodharige hardloper vliegt door de kleine minuut heen en niets kan deze held op sokken nog tegenhouden. "Geen zee, maar ook geen zeewier”. (huh…?). TELE2 loopt zelfs zichzelf voorbij in deze commercial, doorgaans toch ook geen teken van kracht. De inmiddels tot ‘bizar’ gepromoveerde commercial besluit met een eindsprint waarin TELE2 op de hielen wordt gezeten door een dolle menigte. Opgejaagd en in het nauw gedreven rest TELE2 niets anders dan een suïcidale sprong in het diepe. Wat volgt is een onaards huzarenstukje waarin het merk boven zichzelf uitstijgt. Iedereen in verwarring latend schreeuwt de voice-over met de kracht van de Kruidvat-dame dat hij alles écht meent.
De nieuwste TELE2-campagne is een bolwerk van slecht gekozen vergelijkingen. TELE2 loopt graag hard voor ons, maar niemand weet wat dat betekent. Want wát doen ze nou beter dan de concurrent? Wat biedt deze telecom-provider qua diensten? Betekent betere televisie dat we via TELE2 nooit meer naar Sterren Springen hoeven te kijken? Blokkeert het betere internet van TELE2 dan voortaan alle NU.nl berichten over de nieuw(st)e vriend van Gordon? Het blijft nu bij hard schreeuwen, maar weinig zeggen. Op naar de volgende lap vlees, want met hiermee nemen we geen genoegen.
Slagersoordeel: Een manke lamsfilet, met zwarte zeewiersalade.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!