Quisma introduceert Customer Lifetime Value-model

Online performance marketing-bedrijf Quisma, onderdeel van GroupM (Mindshare, Mediacom, MEC, Maxus) heeft een – volgens eigen zeggen - een baanbrekende theorie uitgewerkt

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De handleiding helpt bij het bepalen van de online marketingstrategie, waarmee marketingbudgetten op de lange termijn beter kunnen worden besteed.

De opname van dit Customer Lifetime Value-model (CLV) bij het bepalen van de marketingstrategie resulteert in een efficiëntere distributie van de marketingbudgetten op de lange termijn. André Schimmel, Managing Director bij Quisma Nederland: ‘Veel bedrijven baseren de online marketingstrategie op afzonderlijke punten als conversie, omzet, ROI of kosten-omzetverhouding. Dit is echter niet voldoende. Het Customer Lifetime Value-model dat Quisma heeft ontwikkeld, onderscheidt ook nieuwe en vaste klanten van een bedrijf en houdt rekening met de ontwikkeling van een klantenrelatie, waarin de behoeften van de klant verschuiven. Dit is van wezenlijke invloed op de effectiviteit van een campagne en dus de inzet van het budget.’

De whitepaper ‘Customer Lifetime Value in performance marketing’ is te downloaden via quisma.nl.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie