Pr-campagne Dolfinarium genomineerd voor prestigieuze prijs

Het Dolfinarium in Harderwijk is genomineerd voor een Brass Ring Award, de marketing- en pr-prijs van de Internationale associatie voor attractieparken IAAPA. Het werd in de categorie 'public relations-programma van een dierenpark' voorgedragen voor de pr-aanpak rond de verbouwing van de koepel het DolfijndoMijn en de première van de dolfijnenvoorstelling Aqua Bella.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het Dolfinarium dankt zijn uitverkiezing aan de pr-aanpak rond de verbouwing van de koepel het DolfijndoMijn en de première van de dolfijnenvoorstelling Aqua Bella.

De grootschalige vernieuwing van de koepel is volledig duurzaam uitgevoerd. De première van Aqua Bella stond in het teken van duurzaamheid en dat is ook meteen de boodschap van deze voorstelling: een prachtige, schone wereld.

Vijf oceanen
Daarvoor verzamelde het Dolfinarium flesjes water van de vijf oceanen die de wereld rijk is. Samen met het water uit de Noordzee was dit het ‘doopwater’ waarmee het nieuwe leefgebied werd gedoopt en en de voorstelling in première ging.

Miniserie
Dolfinarium Harderwijk maakte ook de tiendelige miniserie ‘Op weg naar Aqua Bella’ om de fans wekelijks te informeren over de grote verbouwing van het DolfijndoMijn.

De pers werd tijdens de verbouwing uitgenodigd voor het onthullen van de bouwplannen en de dolfijnenvoorstelling. In december 2012 werd daarvoor een perspresentatie op de bodem van het – toen lege – showbassin gehouden.

Hoofdrolspelers
Ook het bekendmaken van de cast in maart 2013 gebeurde in stijl: niet de mensen, maar de echte hoofdrolspelers werden voorgesteld, namelijk de dolfijnen.

Het Dolfinarium moet het bij de Brass Ring Awards opnemen tegen Cleveland Metroparks Zoo en de San Diego Zoo.

Paarden

paarden

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie