Mysterieuze moeders verrassen reclamebureaus

Bij verschillende bureaus en adverteerders duiken moeders op die het vergeten broodtrommeltje van hun zoon of dochter komen brengen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De afgelopen dagen lijkt er iets raars aan de hand te zijn in reclameland. Bij verschillende bureaus en adverteerders duiken moeders op die het vergeten broodtrommeltje van hun zoon of dochter komen brengen.

De moeders die zonder enige uitleg broodtrommels afleveren bij reclamebureaus en adverteerders, zorgen voor nieuwsgierige medewerkers. De trommeltjes bevatten slechts twee gesmeerde bammetjes, een mandarijn en een klein handgeschreven briefje. Wat precies de bedoeling is van deze plotseling opduikende moeders is onduidelijk, maar het lijkt een verband te hebben met de Effie Awards. Zo is te lezen op het briefje in de broodtrommel: “Lieve schat, je weet dat ik altijd trots op je ben. Ik vind je de allerbeste in je vak. Je bent mijn toppertje, of je die Effie nu gaat winnen of niet! Groetjes, Mammie.”.

Dat deze trommels gericht zijn aan potentiële Effie-winnaars tegen de start van de inzenddatum lijkt dan ook geen toeval. “Ik heb mijn moeder nog gebeld maar die wist van niets, dus hoe het zit weet ik niet, maar ik ga mijn team maar eens als de wiedeweerga klaarstomen om een strakke Effie-Case te maken”, aldus Ben Imhoff, één van de gelukkige ontvangers van een broodtrommeltje. Tenslotte meldt hij: “Ik heb de beveiligingsbeelden opgevraagd en meegestuurd. Zou degene die zijn moeder herkent zich willen melden?”

Bekijk hier de bewakingsbeelden van Etcetera:

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie