De FWA is dé online awardshow en de Hall of Fame eert bureaus die zich hebben bewezen op gebied van ‘digitale innovatie, interactief ontwerp, creativiteit en vooruitstrevend denken’.
‘Er is geen grotere eer, als je al dertien jaar niets anders doet dan wat wij doen: digitale executie’, zegt Wesley ter Haar, COO en medeoprichter van MediaMonks. ‘Het is geen individuele prijs, maar een erkenning voor vele samenwerkingen. We zijn de reclamebureaus dankbaar voor het vertrouwen, om hun online ideeën door ons te laten produceren.”
FWA-oprichter Rob Ford: ‘MediaMonks behoort sinds hun eerste FWA in november 2001 tot de meest consistente winnaars. Dat is iets is iets wat maar weinig bureaus in deze snelle industrie lukt.’
MediaMonks, dat bijna 200 medewerkers telt en vestigingen in Hilversum, Londen, New York en Singapore heeft, won FWA's met onder andere BBDO New York, BBH London, Commonwealth Milan, DDB & Tribal Amsterdam, TBWA\United State of Fans en W+K Amsterdam.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!