Live webinar: Aan de slag met big data marketing

Paul Postma legt uit hoe je het beste kunt beginnen. Volg het webinar op Youtube:

Door data uit allerlei bronnen te gebruiken kunnen organisaties hun klanten op een steeds relevantere wijze bereiken. Gedrag is terug te lezen in harde data waardoor marketeers beslissingen kunnen nemen op basis van bewijs in plaats van onderbuikgevoel. Maar het praktisch gebruiken van data blijft een technische, organisatorische en commerciële uitdaging. In deze online talkshow gaan we daar dieper op in.

Onder andere Paul Postma zal als tafelgast in de studio aanwezig zijn. Paul is auteur van het boek “Big Data Marketing”. Hij laat zien hoe je klein kunt beginnen en met die ervaring snel kunt opschalen door gebruik te maken van data uit meerdere bronnen. Aan bod komen onder meer ervaringen van Ben & Jerry’s, Funda, VICE en Landal GreenParks.

Big data ook voor kleinere organisaties
Maar big data is niet alleen van waarde voor de ‘big brands’. Onze tweede tafelgast spreekt daarom op basis van de ervaringen met big data bij kleinere organisaties. En daarbij komen niet alleen de successen aanbod, we besteden speciale aandacht aan valkuilen en mislukkingen uit de praktijk. Zodat jij kunt leren wat wel en wat niet werkt.

De journalistieke noot wordt gewaarborgd door Alex Beishuizen, content director Adfo Groep.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie