In de 60 seconden durende commercial worden de emoties verbeeld die voetbal oproept door de generaties heen, van een jonge jongen die zijn slaapkamer vol voetbalplaatjes heeft tot amateurspelers op zondag en helden uit de Eredivisie zoals Frank de Boer en de gebroeders Koeman.
In deze promotiecampagne worden voetballiefhebbers ervan verzekerd dat ze met FOX Sport alle wedstrijden van onder andere de Eredivisie, Barclays Premier League en Serie A live kunnen bekijken. De campagne wordt naast tv gevoerd via de kanalen out of home, print, radio en digitaal. 'Voetbal is een integraal onderdeel van de Nederlandse maatschappij en FOX Sports begrijpt dit. We grepen de gelegenheid aan om aan de slag gaan met de Nederlandse voetbalcultuur en hier een ode aan te brengen,' zegt Mark Sloan, Executive Director at Anomaly. Regisseur Johan Kramer: 'Als voetbalfan en filmmaker is er niks mooiers dan gevraagd worden om een een minuut durende ode te brengen aan de hele Nederlandse voetbalwereld.'
Credits:
Executive Creative Director: Mark Sloan
Partner, Global Creative Director: Richard Mulder
Partner, Global Chief Creative Officer: Mike Byrne
Creative Director: Zack McDonald
Creative: Daan van Dam
Creative: Bas van de Poel
Creative: Justin Blyth
Head of Planning: Amanda Feve
President: Hazelle Klonhammer
Business Director: Nicolas Kettelhake
Account Director: Max Firth
Account Manager: Laura Bathurst
Producer: Kimia Farshidzad
Production Company: 100% Halal
Director: Johan Kramer
DOP: Wouter Westendorp
Editor: Kevin Whelan
Music: FC Walvisch
Sound design: FC Walvisch
Animation: Maria Nogueira
Post production: Glassworks
Photography: Johan Kramer
Retoucher: DOG postproduction
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!