Koninklijke Inhaakwedstrijd Telegraaf

De Telegraaf organiseert een wedstrijd voor de beste inhaker rondom de troonswisseling. De creatieve winnaars krijgen vier tickets naar Cannes en de adverteerder gratis plaatsing.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De jury bestaat uit Lode Schaeffer (voorzitter ADCN), Jan Driessen (voorzitter BVA), Marc Oosterhout (voorzitter VEA) en Gonnie Spijkstra (TMG en inhaakexpert Verse Reclame). Zij beoordelen alle advertenties die in één van de speciale uitgaven rondom de troonswisseling staan.

De Telegraaf heeft al vaker wedstrijden georganiseerd voor de beste inhakers rondom oranje evenementen. wint het creatieve team vier vliegtickets naar Cannes en krijgt de adverteerder gratis plaatsing in De Telegraaf op Koningsdag 2014.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie