De kracht van social media is weer bewezen. Een klant van Bol.com bedacht op basis van een Facebookbericht een handige uitvinding.
1. Enkele weken geleden plaatsten we dit bericht over dit centenprobleem bij Bol.com
2. Bol.com schoot direct te hulp, met deze creatieve oplossing:
3. Martin voorspelde een trend!
4. Er kwamen nog andere ideeën langs om aan de volle 20 euro te komen.
5. Nu heeft Jelle van der Vliet echter dé oplossing bedacht. Hij ontwikkelde de ‘Bol.com Rekeningopvuller‘!
6. Tadaa! De kracht van social media!
Zelf proberen? Check: https://vandevliet.me/bol-rekeningopvuller
Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Léon Berlang
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!