KETEL1 lanceert storytelling-campagne

KETEL1, gaat jongeren bereiken met storytelling. Het Nederlandse jenevermerk, start ‘Het verhaal van..’. Een videocampagne die, verspreid via social media, het verhaal van verschillende veelbelovende Nederlandse artiesten in beeld brengt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De eerste release uit de reeks video’s is een 1,5 minuut durende, storytelling video waarin de Nederlandse zanger Joshua Nolet van de band Chef’Special wordt geportretteerd. Joshua is een ver lid van de jeneverstokers-familie Nolet; de producent van het Nederlandse merk KETEL1.

De campagne, die via social media wordt verspreid, draagt KETEL1’s kernwaarden krachtig karakter, eigentijds vakmanschap en pure authenticiteit uit en moet een jonge doelgroep aanspreken.
KETEL1 verhoogt haar social media activiteiten en maakt zich dit jaar zichtbaar op festivals en evenementen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie